Shop Forum More Submit  Join Login
×
I have finally settled somewhere, after being on the road for quite some. So now I can finally concentrate on my comic YAY! 8D 


  • Listening to: Life is Beatfull/犬式a.k.a.Dogggystyle
  • Reading: sarahseeandersens Doodle time
  • Watching: New episodes of Sherlock!!!!
  • Playing: um..? nothing
  • Eating: Weel I would like some sushi..
  • Drinking: water
  • Listening to: "Gå med dig" by Nephew
  • Reading: Questinable Content
  • Watching: Hannibal (the new TV series)
  • Playing: um..? nothing
  • Eating: Beef Jerkey
  • Drinking: White wine
IT IS HERE!!! not the next iphone BUT my webcomic!!!! a@;;~~*me being very exited*

This hasn't really been planned for long, it just appeared to me one evening after making several sketches I thougt "hey this is FUN!" and now it is done!! HAHA 8D

Soooooo click here pebblepals.net/ and meet Pebbles and her friends :D
PebblePals is a comic about the very fashionable stickfigure Pebbles (yes that is her name.....) and her friends. The strips are based on what I experince in life and sometimes it's just something I make up :D

ENJOY

pebblepals.net/
  • Listening to: "Gå med dig" by Nephew
  • Reading: Questinable Content
  • Watching: Hannibal (the new TV series)
  • Playing: um..? nothing
  • Eating: Beef Jerkey
  • Drinking: White wine
Yay! I did something :D

Zhe website has been updated Hurray! cargocollective.com/Loui

And people say I'm not doing anything with my sabatical year.. and since the first one was so full of productivity I think I'll take another one ;)
  • Listening to: The radio
  • Reading: this text
  • Watching: the screen
  • Playing: the iolin and drumms.. at the same time
  • Eating: my shoes
  • Drinking: a cub of milk
Yeah I'm dancing with myself listening to this:  open.spotify.com/track/54HWkXB…
  • Listening to: The radio
  • Reading: this text
  • Watching: the screen
  • Playing: the iolin and drumms.. at the same time
  • Eating: my shoes
  • Drinking: a cub of milk
What the hell am I suposed to do now.. hmm get an education? ;D
  • Listening to: The radio
  • Reading: this text
  • Watching: the screen
  • Playing: the iolin and drumms.. at the same time
  • Eating: my shoes
  • Drinking: a cub of milk
I just made my first VLOG! :O be sure to chek it out :D

I talk about Phototips. so you can take your own cool photos! :D

Note: the video is in Danish (tell me if you want me ro talk in english instead)
  • Listening to: The radio
  • Reading: this text
  • Watching: the screen
  • Playing: the iolin and drumms.. at the same time
  • Eating: my shoes
  • Drinking: a cub of milk
Everybody is against my marrige with Bubber..


and yes that was a joke
  • Listening to: The radio
  • Reading: this text
  • Watching: the screen
  • Playing: the iolin and drumms.. at the same time
  • Eating: my shoes
  • Drinking: a cub of milk